sobota, 4 czerwca 2011

Converse

Uwielbiam trampki a już najbardziej conversy! Po prostu je kocham, mam jedną parę <granatowe> i mam zamiar zaopatrzyć w jakieś z obrazkiem ;P Może np.te
lub
Strasznie mi się podobają ale muszę nazbierać kasy...;/ Co jest trudne do wykonania w moim przypadku ;P
Cenię sobie w butach:
-wygodę- Conversy są bardzo wygodne(tak jak każde trampki) ale one mają coś w sobie. Ogólnie rzadko noszę inne buty ....
-wygląd-Wygląd jest chyba najważniejszy; po pierwsze muszą pasować do innych ciuchów, a po drugie muszą mi się podobać (bo jak nie to nie ma po co kupować);P
-oryginalność-Jak sami widzicie te trampki (3 zdjęcie) są oryginalne. Rzadko się widzi takie na ulicy, a fajnie jest być innym niż cała reszta :)
   No więc to by było na tyle z mojej strony o converse .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz