wtorek, 7 czerwca 2011

Shains :D

Shains są to gumowe bransoletki w przeróżnych kolorach! Doczepia się do nich literki, cyferki lub ikonki. Sama posiadam jedną taką bransoletkę-Vaniliowa. Można kupić je w różnych zestawach:
-z metalowymi literkami
-z plastikowymi zestaw 30
-z plastikowymi zestaw 60
-z plastikowymi zestaw 100(który ja mam)
-ze zwierzętami
-lub pojedyńcze ikonki
    Shains nadają się do każdej grupy wiekowej, jak i dla kobiety i mężczyzny. Można je kupić przez internet na stronie: shains.pl lub zieloneszpargaly.pl , ja kupiłam na shains.pl . :) W Polsce nie są JESZCZE tak znane, choć coraz częściej widuję je na ulicy, teraz jest to hit w Ameryce więc prędzej czy później dojdzie no Polski :)
      Fajnie jest być oryginalnym i mieć coś czego nie mają inni ;p
Proszę parę zdjęć żebyście zobaczyli jak to wygląda:
(przepraszam że nie dodaję swoich zdjęć i shainsów moich też, ale mam popsuty aparat;/)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz