środa, 15 czerwca 2011

Takie małe, słodziaki :*

    Każdy ma coś co kocha, coś małego lub dużego :) W moim przypadku są to akurat chomiki:*** mam już piątego chomika, i ten którego mam teraz jest chyba najlepszy! Wcale nie gryzie, daje całuski - no po prostu jest kochany! Jest biały i ma czarne, malutkie oczka :)
    Strasznie chciałabym mieć też szczura- każdy kojarzy sobie szczura z obrzydliwym, fałszywym stworzeniem które grasuje gdzieś w kanałach. A to nie prawda! Szczury są słodkie i bardzo mądre, moja przyjaciółka ma dwa szczury i po prostu się w nich zakochałam <3 Strasznie denerwują mnie ludzie którzy nigdy nie widzieli czegoś a od razu panikują bo słyszeli to i tamto, tam i ówdzie... Szczury dobrze rozumieją ludzi i aby mieć takiego słodziaka trzeba spełnić niektóre kryteria:
-nie można słuchać muzyki bardzo głośno
-trzeba poświęcać mu dużo czasu
 Więc niestety nie wiem czy mogłabym mieć szczura...;( u mnie często głośno gra telewizor lub muzyka, więc....
  Oto zdjęcia mojego słodziaka:*:

1 komentarz: